Гурткова робота в дошкільному закладі є популярною формою організації життєдіяльності і становить невід’ємну частину освітнього процесу. Вона розглядається , як ефективний шлях формування життєво компетентної, творчо спрямованої особистості у контексті своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, розвитку креативності – однієї із базових якостей. Кожен малюк прагне до творчості і руху. Заняття з образотворчого мистецтва розвиває дрібну моторику рук і допомагає розвивати уяву, відчуття кольору та композиції у мистецтві, розвивають її природні задатки. Формування певних задатків тісно пов'язане із загальним розвитком дитини.
     Заняття в гуртку приносить дітям радість, впевненість у собі, допомагає пізнавати себе і світ навколо. Наш дитячий садок винагороджує це прагнення цікавими заняттями, які допомагають кожній дитині виявити і розкрити свої здібності, дізнатися багато нового, а також швидше розвиватися і рости здоровими.
     Заняття проводяться у другій половині дня, враховуючи інтереси дітей та їх батьків.

Gurtok

Гурткова робота в закладі дошкільної освіти «Пролісок» забезпечує можливості щодо вибору діяльності, до якої дитина проявляє зацікавленість, створює необхідні передумови для прояву її природних здібностей. Система гурткової роботи комплексу спрямована на розвиток обдарованості вихованців, їх здібностей, талантів, розвитку творчої особистості, формування естетичного смаку, здорового способу життя, на задоволення потреб дітей та батьків.

gurtok 1     Гурткова робота в є дієвою формою організації дитячої життєдіяльності і становить невід'ємну частину освітнього процесу. На виконання річного плану роботи закладу , згідно пріоритетного напрямку роботи ДНЗ з виховання гармонійної особистості шляхом активізації дитячої творчості, з метою поліпшення навчально-виховного процесу та виявлення творчої обдарованості та креативності у дітей в закладі працює гурток «Умілі ручки».
     Ефективність гурткової роботи значною мірою зумовлюється належним програмно-методичним забезпеченням. Робота гуртка будується за авторським перспективним планом, складеними керівником на основі власних доробок, запозиченого перспективного педагогічного досвіду, освітніх інновацій.

IMG 6363       Розвиток творчих здібностей дошкільника засобами гурткової роботи – одне з важливих завдань дошкільної освіти. Адже проблема своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, формування творчих засад уже з перших років життя дитини нині вкрай актуальна.

       Організовуючи гурткову роботу в закладі, педагоги уникають надмірних навантажень на дітей. Тривалість гурткових занять відповідає вікові дітей і не перевищує встановлених норм для навчальних занять.
       Гурткова робота дарує нашим вихованцям багато яскравих, незабутніх вражень. Радісні переживання піднімають життєвий тонус, підтримують бадьорий настрій дорослих і дітей, спонукають їх на змістовну пізнавальну діяльність. Дитина починає цінувати прекрасне, а, відчуваючи повагу до себе, як рівного, поступово розкривається, і починає творити.

 

     Чому участь у гуртках зажди цікава для малят?

 

  • навчання будується не на інформаційно-знаковому змісті, а на дитячому — цікавому і емоційно-ціннісному для кожної дитини;

  • практика та особистий досвід дітей випереджають оволодіння теоретичними та практичними знаннями, тим самим викиікають живу потребу в них, а отже — зацікавленість в навчанні;

  • можливості для експериментування з різними матеріалами, інструментами, з художніми творами і музикою, вибору способів створення образу, засобів художньої виразності;

  • комфортні умови, розкута увага відучають від механічного копіювання, стимулюють до творчості;

  • керівництво дитячою діяльністю здійснюється на підставі співпраці (визнання цілей і задач самої дитини, спроможність стати на її позицію, разом з нею досягти необхідного результату).

 

     Вільний пошук задумів, матеріалів, забезпечує високий творчий потенціал, привносить у діяльність дітей різноманітність і новизну.

     Гурткова робота в дошкільних навчальних закладах стає дедалі популярнішою, складаючи невід’ємну частину освітнього процесу, її ініціювали свого часу авторські колективи програм виховання та навчання дошкільнят. У цій формі роботи ми вбачали ще один ефективний шлях розвитку творчо спрямованої осо­бистості. Проблема своєчасного виявлення інтересів, здібностей і на­хилів дітей, формування творчих засад уже з перших років життя дитини нині вкрай актуальна, а отже, організація різноманітних гуртків у ДНЗ потребує окремої уваги з боку його завідувача та методиста.

     В нашому закладі працює гурток "Вправні пальчики".